Subject: FW: Vaivara viaduktist
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 12:14:06 +0200

From: Tarmo Mõttus
Sent: Wednesday, March 27, 2024 12:07 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Erkki Mikenberg <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kadi Pihlak
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vaivara viaduktist

Lugupeetud Allen Allet

Saime viivitusega kätte Teie pöördumise Transpordiameti poole.

Transpordiameti rahalisi võimalusi on viimastel aastatel olulisel määral
kärbitud ja ka tulevikus ei paista paranemise märke.

Seetõttu ei ole meil lähiaastatel kavas riigiteel 13106
Sillamäe-Viivikonna paiknevat Vaivara viadukti taastama hakata. Projekti
raames oli ette nähtud paralleelselt viaduktiga rajada kergliiklustee ca
700 meetri ulatuses. Seda ei ole võimalik realiseerida ilma viadukti
ehitamata.

Meile teadaolevalt on Narva-Jõesuu linn tellinud ja lasknud koostada
Sillamäe linna ja Vaivara raudteejaama vahelise valgustatud kergliiklustee
projekti (SILLAMÄE-VAIVARA RAUDTEEJAAMA JALG- JA JALGRATTATEE - Selektor
Projekt OÜ, töö nr P21018). Transpordiameti poole on pöördutud
kergliiklustee ehituse rahastamise taotlusega, kuid eelpool nimetatud
põhjustel ei ole ka seda tegevust meiepoolse rahastusega võimalik
lähiaastatel ellu viia.

Lugupidamisega

Tarmo Mõttus
Teehoiukava juht
Liikuvuse kavandamise osakond
+372 5113 539
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Allen Allet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 4:37 PM
To: Margus Viiklepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vaivara viadukt

Tere härra Margus Viiklepp!

Tülitan Sillamäe linnast. Meid huvitab Sillamäe ja Vaivara raudteejaama
vaheline tee. Kas Transpordiametil on kavas ja kui, siis millal, ehitada
uus viadukt Vaivara jaama teele? Kas viadukti projekt sisaldab ka
kergliiklusteed ja kas see kergliiklustee ulatub Sillamäeni?

Lugupidamisega

Allen Allet

Arengunõunik

Sillamäe Linnavalitsuse arenguosakond

Tel.: +372 3925 728

Mobiil: +372 5219 409

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>